Advance services

Advance services

Stel u wilt een vestiging in het buitenland opzetten. Dan kan het handig zijn om de expertise en ervaring die al binnen uw bedrijf is, tijdelijk in te zetten op de nieuwe vestiging. Dat kan met supportoplus Advance services. Met de juiste begeleiding is het een eenvoudig uit te voeren oplossing, die u veel voordelen oplevert.

Nederlands personeel in het buitenland

Wanneer u Nederlands personeel inzet in het buitenland, veranderen er allerlei zaken. Verzekeringen en financiële verplichtingen zijn in ieder land anders. U krijgt te maken met de noodzakelijke visa en het regelen van de juridische en fiscale aspecten. Misschien moeten ook bepaalde werkprocessen aangepast worden. Bovendien is het belangrijk dat uw medewerkers en hun gezinnen zich goed settelen.

Uw personeel tijdelijk in het buitenland inzetten door middel van Supportoplus Advance Services, kan u veel voordelen brengen. Zo zorgt u er namelijk voor dat de juiste kennis op de juiste plek aanwezig is en kunt u met een gerust hart de zaken daar laten regelen.

Buitenlands personeel in Nederland

Andersom gebruik maken van Supportplus Advance Services kan natuurlijk ook, bijvoorbeeld wanneer u een bepaald specialisme zoekt voor uw Nederlandse onderneming(en). Hoe zit het met verzekeringen, pensioen of sociale afdrachten wanneer u een medewerker uit het buitenland enige tijd inzet?

Er moet geschikte, tijdelijke huisvesting en een verblijfs- en/of werkvergunning komen, maar waar moet u op letten?

Supportoplus Advance Services

Onze Supportplus Services biedt uitkomst wanneer u internationaal onderneemt of van plan bent dit te gaan doen. Zo kunt u namelijk uw eigen personeel (tijdelijk) op een vestiging in het buitenland laten werken. U kunt natuurlijk ook medewerkers uit het buitenland naar Nederland laten overkomen voor werk. In beide gevallen zijn er veel praktische, juridische en fiscale zaken waar u rekening mee dient te houden.

Aanmelden

Onze werkwijze

De adviseurs binnen het netwerk van Supportoplus Advance Services richten zich niet alleen op fiscale aspecten, maar ook op zaken als formaliteiten, fiscale en juridische vraagstukken, vraagstukken op het gebied van sociale zekerheid, advies voor kostenbesparingen en verbeteringsadviezen.

• Introduceer een hypotheek adviseur, indien gewenst

• Inventariseer een lijst met criteria; wij e-mailen je nieuwe woningen die worden aangeboden en voldoen aan jouw eisen

• Organiseer een bezichtigingstour van woningen die voldoen aan de criteria van de klant en indien van toepassing het bedrijf. Één van onze ketenpartners binnen Supportoplus Advance Services zal jou begeleiden tijdens deze bezichtigingen

• Wij controleren en onderhandelen het Huur of Koopcontract voor jou

• Wij organiseren de overhandiging van de sleutels en checken of de woning voldoet aan de eisen van de klant en hetgeen contractueel is overeengekomen

• Samen met jou selecteren wij de Energiemaatschappij die bij je past en sluiten een contract af voor Gas, Elektriciteit en Water

• Wij assisteren je met de keuze voor een Telecommaatschappij: Internet, TV en Telefoon

Check-in

• Wij organiseren de overhandiging van de sleutels, indien mogelijk met de klant

• Wij checken of de woning voldoet aan de eisen van de klant en hetgeen contractueel is overeengekomen

• Wij onderhandelen met de huisbaas indien er problemen zijn

• Wij regelen dat de huiseigenaar alle eigenschappen van de woning met u doorneemt

Check-out

• Wij organiseren de overhandiging van de sleutels, indien mogelijk met de klant

• Wij checken of de woning door de klant in de juiste staat is achtergelaten of hetgeen contractueel is overeengekomen, waar mogelijk in bijzijn van de klant

• Wij onderhandelen met de huisbaas indien er problemen zijn

• Wij zorgen ervoor dat de borg wordt terugbetaald aan de klant

Aanmelden

Overige diensten

Het team van Supportoplus Advance Services zorgt ervoor dat jouw verhuizing zo gladjes mogelijk verloopt. Wij werken samen met een netwerk van specialisten die je kan helpen met woning gerelateerde verbeteringen zoals reparaties of andere diensten die jouw verhuizing vereenvoudigen: heb je een loodgieter nodig, een huisarts of wellicht bijscholing voor je kind(eren)? Wij hebben de juiste persoon voor je; neem gerust contact met ons op!

Verzekeringen, Juridisch en Belastingadvies en Accountant Services.

Supportoplus werkt samen met een onafhankelijk kantoor dat zich specialiseert in Verzekeringen, Juridisch en Belastingadvies en Accountant Diensten. Laat ons weten of je assistentie nodig hebt bij de ‘30% regel’ of wanneer je hulp nodig hebt bij het invullen van je belastingpapieren. Of het nu je zaak betreft of voor privé, wij zorgen voor een introductie met de juiste mensen. U kunt ook gebruik maken van onze Brievenhulp tool.

Wilt u meer weten wat Supportoplus Advance Sevices voor u kan betekenen, neem dan contact met ons.

Aanmelden